Reklama2019-03-12
3

Kinga Pienińska z kampanią charytatywną „Woda, która pomaga", w spotach Anna i Robert Lewandowscy (wideo)

Marka wody mineralnej Kinga Pienińska rozpoczęła kampanię charytatywną pod hasłem „Woda, która pomaga". Firma przeznaczy 5 proc. ze sprzedaży wybranych produktów - oznaczonych logo akcji - na wsparcie szpitali dziecięcych w Polsce.

W ramach akcji „Woda, która pomaga" Kinga Pienińska wesprze Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie, Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Lublinie i Wojewódzki Szpital Dziecięcy w Bydgoszczy.

 

- Obecnie przebywa u nas ponad 400 małych pacjentów. Rocznie przeprowadzamy około 7000 zabiegów ratujących ich zdrowie i życie. Wsparcie, jakie możemy uzyskać dzięki kampanii „Woda, która Pomaga" uzupełni budżet, który możemy przeznaczyć na obszary związane bezpośrednio z leczeniem naszych podopiecznych, np. na zakupy aparatury medycznej - opowiada prof. Krzysztof Fyderek, dyrektor Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie.

 

Akcja „Woda, która pomaga” jest zaplanowana na trzy lata. Będą jej towarzyszyć liczne działania wspierające – edukacyjne i medialne.

 

Autor:jd

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas