Reklama2018-04-19
15

Kinga Preis i Bartosz Kizierowski reklamują Dom Development (wideo)

Pod hasłem "Dobrzy ludzie powinni mieszkać w dobrym miejscu" wystartowała kampania wizerunkowa dewelopera mieszkaniowego Dom Development. Kampanię z udziałem aktorki Kingi Preis i pływka Bartosza Kizierowskiego przygotowały Brain, WebTalk i Papaya Films.

Koncept kreatywny kampanii zakłada brak komunikatów na temat szczegółów oferty dewelopera czy cen i lokalizacji budowanych mieszkań. Zamiast tego, skupiono się na opowieści o tym, że w dobrych, bo zaprojektowanych w przemyślany sposób miejscach powinni mieszkać dobrzy ludzie.

Bohaterami spotów są aktorka Kinga Preis i pływak Bartosz Kizierowski. Dwukrotny Mistrz Europy i trzykrotny olimpijczyk – w 2005 roku odrzucił propozycję, by za kwotę 600 tysięcy euro reprezentować Katar na Igrzyskach Olimpijskich w Pekinie w 2008 roku. Preis od lat działa charytatywnie, zabierając m.in. mamy chorych dzieci do kina.

Kampania będzie prowadzona w Warszawie i we Wrocławiu, gdzie Dom Development realizuje swoje inwestycje mieszkaniowe. Spoty emitowane będą w internecie i kinach, dodatkowo zaplanowano reklamy na billboardach.

Za koncepcję kreatywną i jej wdrożenie odpowiada agencja Brain. Spoty reklamowe wyreżyserował Michał Marczak, a ich produkcją zajęła się Papaya Films. Serwis internetowy Dobrzy Ludzie opracowała agencja WebTalk.

Autor:jd

KOMENTARZE(15)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas