Reklama2022-10-03
0

Klarna rusza z nową odsłoną kampanii „I cóż, że ze Szwecji”, promującej polskie marki

Najnowsza kampania „I Cóż, że ze Szwecji. Zapłać Klarną w polskich sklepach” startuje z początkiem października i będzie trwała dwa tygodnie. Fintech promuje w niej polskie marki takie jak Reserved, Balagan czy Ania Kuczyńska.

Kampania „I cóż, że ze Szwecji. Zapłać Klarną w polskich sklepach” ma na celu promocję polskich marek modowych, które oferują płatności od Klarny. Hasło kampanii to znany w Polsce łamaniec językowy, który w przekorny sposób nawiązuje do szwedzkich korzeni firmy, przy jednoczesnym podkreśleniu zaangażowania we wsparcie lokalnych merchantów.

Najnowsza kampania Klarny „I cóż, że ze Szwecji. Zapłać Klarną w polskich sklepach”, prezentuje polskie marki: Reserved, Sinsay, Ania Kuczyńska, Local Heroes, Moliera2, House, Balagan oraz Lebrand, gdzie można płacić za pośrednictwem Klarny.

Kampania „Cóż, że ze Szwecji. Zapłać Klarną w polskich sklepach” swoim zasięgiem obejmie Internet, OOH oraz kanały własne Klarny i merchantów.

Za koncepcję kreatywną odpowiadają Agnieszka Twaróg oraz Bartosz Kwiatek z Klarny. Działania komunikacyjnie będzie wspierać Havas PR Warsaw.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas