Reklama2016-04-28
5

Klawiatura ROKOmoji z emotikonami w kampanii Roko Just Fruit (wideo)

Youtuberka Aleksandra „Olciiak” Furka i inne gwiazdy polskiego internetu: Mamiko, iHanio, PoProstuPatryk - Alex Mandostyle promują napoje Roko Just Fruits produkowane przez firmę Zbyszko. Agencja CreativeHarder Group odpowiada za wszystkie działania związane z kampanią ROKOmoji.

Kampania z klawiaturą RokoMoji promująca napoje Roko Just Fruits potrwa do końca czerwca br. i obejmuje serwisy internetowe: Facebook, YouTube, Snapchat, Google Adwords.

W ramach akcji użytkownicy systemów operacyjnych Android, którzy pobiorą za darmo z platformy Google Play aplikację RokoMoji będą mieć do dyspozycji osiemdziesiąt piktogramów i gifów Emoji w kształcie butelki Roko. - Kampania ROKOmoji opiera się na koncepcji spersonalizowanych emotek Emoji, które używane są w codziennej komunikacji nie tylko przez grupę docelową napoju Roko Just Fruits. Chcemy aby młode pokolenie przekazywało i pokazywało emocję dzięki klawiaturze ROKOmoji - opisuje Mateusz Bojanowski z agencji CreativeHarder Group, odpowiedzialny za strategię oraz realizację kampanii.

Ambasadorką kampanii została znana youtuberka Aleksandra „Olciiak” Furka. Dodatkowo aplikację będą promować gwiazdy polskiego internetu: Mamiko, iHanio, PoProstuPatryk i Alex Mandostyle.

Klawiatura ROKOmoji związana jest ściśle z konkursem na stronie rokomoji.pl, w którym do wygrania jest 100 Roko boksów. Aby wziąć w nim udział, należy kupić napój Roko Just Fruits, zrobić zdjęcie paragonu i przesłać go razem z formularzem na stronie.

Marka Roko Just Fruits od grudnia 2015 roku prowadzi również komunikację na Snapchat pod nazwą Rokofruits.

Autor:bg

Więcej informacji:Roko, Zbyszko

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas