Reklama2017-05-24
0

Klienci Havas Media Group mogą kontrolować zakup programatyczny swoich kampanii

Sieć Havas Media Group wprowadza narzędzie do zakupu programatycznego - Client Trading Solution (CTS). Jest to panel, które zapewnia klientom pełną widoczność ich kampanii i kontrolę nad nimi.

Client Trading Solution zostało opracowane przez MFG Labs, technologiczno-matematyczny dział Havas Media Group.

CTS ma pełnić rolę wieży kontrolnej, oferując klientom pełną widoczność trading desk, DSP i dostawców. Dzięki platformie reklamodawcy widzą przebieg prac nad ich kampanią: programatyczne planowanie mediów, negocjacje między partnerami, ad serving, konfigurację kampanii, monitorowanie, optymalizację i raportowanie.

- Po raz pierwszy mamy możliwość zaoferowania klientom innowacyjnej platformy zapewniającej markom pełną widoczność kosztów, inwestycji, wyników i zwrotu z inwestycji wszystkich trading desk, platform DSP, powierzchni, dostawców i rynków. Każdy korzystający z niej reklamodawca widzi wyraźnie, co stoi za wszystkimi zautomatyzowanymi rozwiązaniami zakupu programatycznego, a całkowita przejrzystość umożliwia nam ścisłą współpracę z klientami podczas budowania najlepszych strategii dla ich marek - mówi Dominique Delport, globalny dyrektor generalny w Havas Media Group.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas