Reklama2019-03-29
0

Klif promuje się hasłem "Otwarty na…"

Marka galerii handlowych Klif zaprezentowała nowe hasło "Klif. Otwarty na…" oraz strategię komunikacji, opartą na relacjach międzyludzkich i lokalnych inicjatywach.

Linia kreatywna pod hasłem „Klif. Otwarty na…” podkreśla otwartość, wzajemne relacje, i wspólne spędzanie czasu. Marka chce otwierać się na nowe grupy odbiorców i integrować i w swoich przestrzeniach handlowych.

– Nowe podejście odzwierciedlone jest w kampanii wizerunkowej, w której pokazujemy prawdziwe, spontaniczne relacje pomiędzy dwiema bohaterkami - śmiech, radość, energię oraz wzajemne wsparcie. Takie wartości celebrujemy w Klifach - mówi Sylwia Wiszowata-Łazarz, associate director, head of marketing asset services w  Cushman&Wakefield zarządzającej Klifami w Warszawie i Gdyni.

Kampania obejmuje m.in. billboardy, działania w social mediach i spot wideo na kanale YouTube marki.

Obsługą komunikacyjną galerii Klif zajmuje się Great Minds (Grupa Garden of Words).

Autor:jd

Więcej informacji:Klif

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas