CCC zaprezentował ambasadorów niedawno uruchomionej nowej wersji programu lojalnościowego Klub CCC. Wśród nich jest muzyk Kuba Karaś czy dziennikarka modowa Karolina Gruszecka.
Z okazji premiery nowej kampani i kolekcji marki Sprandi, która utrzymana jest w stylu lat 90., marka stworzyła wyjątkową akcję, dedykowaną specjalnie klubowiczom CCC.
Wynikiem tego są ekskluzywne materiały wideo, w dwóch odsłonach, przedstawiające ambasadorów Klubu CCC, którzy na wszystkich filmach mają na sobie buty Sprandi.
Bohaterów po raz pierwszy można poznać w krótkim wywiadzie, który przybliża ich działalność, cechy charakteru i pasje.
Wśród ambasadorów Klubu CCC znaleźli się muzycy, jak Kuba Karaś i Mattia Rosiński z zespołu BeMy, fotografowie Łukasz Dziewic i Marcin Ziółko (zajmujący się także filmem).
Ambasadorami zostali także artystka, Kasia Śledź, tancerz Mateusz Gil, nauczycielka jogi i medytacji, Basia Tworek, dyrektorka działu mody polskiej edycji magazynu "Vogue", Karolina Gruszecka, makijażysta Wilson i model, Janek Marek.
Dedykowane klubowi CCC współprace znaleźć można w aplikacji marki. Zaplanowano m.in. specjalne, eksperckie artykuły, które uczestnicy stworzą w nawiązaniu do najnowszej kolekcji Sprandi. Dodatkowo, każdy z ambasadorów wybierze swoje ulubione modele butów Sprandi, które później zostaną wyselekcjonowane i odpowiednio oznaczone w aplikacji marki.
Nowa odsłona Klubu CCC
Od marca 2021 CCC ruszyła z nową odsłoną programu lojalnościowego Klub CCC. Firma wprowadza podział na trzy poziomy uczestników - dla każdego przygotowane są osobne pakiety korzyści.
W nowej wersji Klubu CCC, od marca każdy uczestnik dostaje status Standard. Jeśli suma wydatków w ciągu roku osiągnie kwotę między 400 a 800 zł, awansuje do statusu Silver. Jeśli przekroczy osiemset złotych - nagrodą jest status Gold. Każdy z poziomów oferuje dodatkowe korzyści i bonusy.