Reklama2014-05-08
4

Knowledge Hub inwestuje w Mint Media, odchodzi Jarosław Bielecki

Fundusz Knowledge Hub został udziałowcem agencji social media Mint Media. Z firmy odchodzi jej szef Jarosław Bielecki, którego zastąpi Paweł Karaś, dotychczasowy sales director.

Mint Media, na razie nie ujawnia, jaki pakiet udziałów przejął fundusz Knowledge Hub. Wiadomo jednak, że nikt z jego przedstawicieli nie wejdzie do zarządu agencji.

- Udało nam się pozyskać inwestora, dzięki któremu staliśmy się częścią dużej grupy oferującej szeroki wachlarz usług w obszarze marketingu i reklamy, a także własne produkty i rozwiązania, z których od dziś będziemy mogli korzystać w pełnym zakresie - mówi Paweł Karaś, nowy prezes Mint Media. - Inwestycja ta pozwoliła również na wzmocnienie naszego zespołu, dzięki czemu nasza oferta będzie coraz bardziej atrakcyjna dla klientów - przekonuje.

Jarosław Bielecki, jeden z założycieli i dotychczasowy CEO Mint Media, przyznaje, że było to już trzecie podejście inwestycyjne. - Wcześniejsze, od różnych inwestorów, odrzucaliśmy, uznając, że to jeszcze nie czas. Za trzecim razem, po pięciu latach rozwijania biznesu, uznaliśmy, że nadszedł właściwy moment. Wszystko się zgadzało: oferta, inwestor, strategia rozwoju i plany - podkreśla Bielecki.

Mimo to sam postanowił odejść z firmy. - Ostatnie pięć lat przeleciało w nieprawdopodobnym tempie i zwyczajnie zasłużyłem na długie wakacje. Na gruncie profesjonalnym, mam na oku kilka projektów inwestycyjnych, prowadzę rozmowy na temat nawiązania współpracy z kilkoma podmiotami, ale na tym etapie jest o wiele za wcześnie na jakiekolwiek deklaracje - przyznaje Jarosław Bielecki w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl .

Fundusz Knowledge Hub, prowadzony przez Marcina Woźniaka, założyciela i wieloletniego dyrektora zarządzającego ARBOmedia Polska (obecnie Goldbach Audience), inwestuje w innowacyjne projekty związane z rynkiem reklamy internetowej.

Autor:rs

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas