Reklama2022-09-08
0

Mint Media wygrała przetarg Philips Hue Polska

Agencja Mint Media po wygranym przetargu poszerza zakres obsługi dla marki Philips Hue Polska.

Dotychczas Mint Media odpowiadało za design i development landing page oraz kart produktowych tworzonych na potrzeby sklepów internetowych będących partnerami Philips Hue. Współpraca powiększy się obecnie o stworzenie konceptu oraz realizację strategii komunikacji w mediach społecznościowych.

Za projekt po stronie agencji za prace dla klienta odpowiada Aleksandra Nowaczyńska.

W zespole dla Philips Hue Polska znaleźli się również deputy head of communication - Maja Anna Sass, head of design - Krzysztof Zawadzki, i head of moderation - Monika Wołkowicz-Wyszomirska.

Philips Hue stawia na Mint Media

Philips Hue oferuje oświetlenie do zarządzania przestrzenią za pomocą klimatycznego światła. W przetargu na zbudowanie strategii komunikacji marketingowej i obsługę bardzo dynamicznych kanałów jakimi są Facebook i Instagram, oferta Mint Media najbardziej wpisała się w wizję firmy Philips Hue Polska.

- Z Mint Media współpracujemy od dłuższego czasu przy projektach z zakresu komunikacji marketingowej dla marek Philips, WiZ i Philips Hue. Pracę agencji cenimy przede wszystkim za ponadprzeciętną responsywność oraz pełne zrozumienie strategii naszych marek, a co najważniejsze konsumenta. Z entuzjazmem patrzymy na przyszłość komunikacji digital Philips Hue - jesteśmy w dobrych rękach – mówi Marta Fijał Marcom Specialist CEE w Philips Hue.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas