W lutym 2014 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników awansowała „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe. Ranking 121 tytułów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2014 roku wyniosła 422 175 egz. i w porównaniu do lutego 2013 roku była wyższa o 13,43 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Tytuł ten na pozycję lidera awansował z miejsca czwartego.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym nowym dziale Jedynki
Z kolei na drugie miejsce spadły „Dobre Rady” (Grupa Burda). Wynik sprzedażowy tego miesięcznika w analizowanym okresie zmalał o 10,46 proc. do poziomu 369 368 egz.
Ostatnia lokata podium należała do miesięcznika „Przepisy Czytelników” (Phoenix Press), który rok wcześniej był drugi. W badanym okresie tytuł ten sprzedawał się w liczbie 326 773 egz. W stosunku do poprzedniego roku jego wynik jednak zmalał o 17,12 proc.
Pierwszy magazyn luksusowy dla pań - „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) - uplasował się dopiero na miejscu dziewiątym ze sprzedażą ogółem wynoszącą 190 979 egz., po spadku o 17,84 proc.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia aż sześć pozycji zajęły magazyny poradnikowe dla pań. Trzy miejsca przypadły miesięcznikom kulinarnym. Ponadto w top 10 znalazło się jedno pismo luksusowe.
Zobacz tabelęSprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.