Reklama2015-08-12
5

„Kobiety prowadzą, stereotypy wysiadają” - Małgorzata Socha w kampanii Škody (wideo)

Škoda Polska (Volkswagen Group Polska) prowadzi akcję pod hasłem „Kobiety prowadzą, stereotypy wysiadają”. Ambasadorką kampanii - przygotowanej i realizowanej przez firmy Opcom, Kalicińscy.com i MediaCom Warszawa - jest aktorka Małgorzata Socha.

Na potrzeby kampanii dom badawczy Maison przeprowadził na zlecenie Volkswagen Group Polska badania na temat tego, jaka naprawdę jest kobieta za kierownicą. Procedura badawcza uwzględniła 3 etapy różniące się metodologią: grupy fokusowe, badanie ilościowe oraz pogłębione wywiady eksperckie. W efekcie powstał raport wykazujący, że kobiety prowadzą bezpiecznie, kulturalnie, pewnie, z przyjemnością i zgodnie z przepisami.

Akcji towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa, której ambasadorką jest aktorka Małgorzata Socha, oraz konkurs dla kobiet, w którym mogą podzielić się one historiami o tym, jak i jakie stereotypy pozostawią w tyle na co dzień.

- Akcja nie ma na celu wzbudzania rywalizacji między płciami o miano najlepszych kierowców. Umiejętności nie zależą bowiem od płci, ale od indywidualnych predyspozycji, co potwierdzają pogłębione wywiady z ekspertami, przeprowadzone w ramach badania. Ponadto, kobiety są kierowcami bezpiecznymi, opanowanymi i wbrew stereotypom - pewnymi, czerpiącymi przyjemność z jazdy - mówi Katarzyna Misztal, specjalista ds. komunikacji marki Škoda.

Komunikacja dotycząca akcji obejmuje serwis Kobietyprowadza.pl oraz reklamy w prasie (magazynach kobiecych) i internecie. Kampania trwa do końca roku.

Za koncepcję i kreację kampanii odpowiada agencja Opcom, za działania w social media - Kalicińscy.com, a zakupem mediów zajął się MediaCom Warszawa.

Autor:bg

Więcej informacji:Škoda, Małgorzata Socha

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas