Telewizja2012-09-26
10

“Kocham cię, Polsko!”: nowy dzień emisji i mniej o 900 tys. widzów

Ósmą serię show „Kocham cię, Polsko!”, pokazywaną w niedziele, ogląda o ponad 900 tys. widzów mniej niż szóstą edycję widowiska, nadawaną rok temu w piątki. W paśmie emisji programu TVP2 przegrywa z konkurencją.

Średnia oglądalność czterech pierwszych epizodów ósmej serii „Kocham cię, Polsko!” wyniosła 1,66 mln widzów, co przełożyło się na 10,34 proc. udziału w grupie wszystkich widzów oraz raptem 7,10 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Od września br. show nadawane jest w niedziele o godz. 20.05.
 

Zobacz tabelę


W analogicznym okresie ub.r. „Kocham cię, Polsko!” oglądało aż o 930 tys. więcej widzów - było to średnio 2,59 mln osób, a udział TVP2 w czasie jego emisji wynosił odpowiednio 20,05 proc. oraz 15,08 proc. Wtedy program oglądać można było jednak w piątki o godz. 21.10.

Show obniża także oglądalność Dwójki względem analogicznego okresu ub.r. Rok temu w niedzielne wieczory stację oglądało bowiem 1,85 mln widzów (miała odpowiednio 11,51 proc. oraz 11,24 proc. udziału). Emitowała ona w tym czasie „Kabaretowy Klub Dwójki”.

W czasie nadawania programu TVP2 przegrywa ze wszystkimi swoimi konkurentami. W tym czasie liderem jest TVP1, której udział wynosi 21,66 proc. Stacja emituje wtedy serial „Siła wyższa” oraz jego kulisy. Dalej plasują się: TVN (17,15 proc.; „MasterChef” i początek filmów fabularnych) oraz Polsat (17,09 proc.; „Tylko muzyka”). W grupie komercyjnej Dwójka także jest ostatnia, natomiast pierwsze miejsce zajmuje tutaj TVN przed Polsatem.

Autor:pp

Więcej informacji:Kocham cię, Polsko!

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas