Telewizja2010-06-09
0

„Kocham Cię Polsko!” straciło widzów, ale nadal lideruje

Nadawane w TVP 2 widowisko „Kocham Cię Polsko!” miało wiosną br. mniej widzów niż rok wcześniej, ale nadal w czasie emisji programu Dwójka była liderem rynku. Wpływy reklamowe show wyniosły 9 mln zł.

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że trzecią edycję „Kocham Cię Polsko!”, nadawaną od marca do czerwca br. oglądało w Dwójce 3,04 mln widzów, a udział kanału w czasie nadawania serialu wyniósł w 4+ 22,21 proc., a w 16-49 – 18,20 proc. Wiosną 2009 roku program śledziło 3,14 mln osób, a udział TVP 2 w czasie jego emisji ukształtował się na poziomie 22,46 proc. w 4+ i 20 proc. w 16-49.

W czasie emisji widowiska (piątki o 21.15) TVP 2 była liderem rynku, wyprzedzając swoich głównych konkurentów. Drugie miejsce z udziałem wynoszącym 18,04 proc. zajęła telewizja TVN, emitująca w tym czasie filmy fabularne. Dalej znalazły się: TVP 1 (14,48 proc.; „Śpiewaj i walcz”, filmy) i Polsat (12,84 proc.; gł. filmy).

Z danych telemetrycznych wynika, że „Kocham Cię Polsko!” najchętniej oglądały kobiety, widzowie powyżej 45. roku życia, mieszkańcy wsi i małych miast oraz osoby bez matury. Przychody reklamowe z trzeciej edycji show wyniosły 8,7 mln zł, podczas gdy rok temu program zarobił 2 mln zł mniej, ale tamta edycja miała o jeden odcinek mniej (dane cennikowe netto, bez rabatów).

„Kocham Cię Polsko" to program, w którym drużyny złożone z gwiazd rywalizują ze sobą w różnych zagadkach związanych z wiedzą na temat naszego kraju. Produkowany jest przez Rochstar na licencji formatu "I love my country". Na razie nie ma ostatecznej decyzji, czy show znajdzie się w jesiennej ramówce stacji.


Widownia „Kocham Cię Polsko!” odcinek po odcinku

Zobacz tabelę


Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu 

Zobacz tabelę


Profil widowni widowiska 

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas