Reklama2010-01-13
5

"Kochanie przez gotowanie" kolejny raz promuje Winiary (wideo)

Rusza kolejna edycja promocji Winiar "Kochanie przez gotowanie". Akcję wspiera kampania reklamowa w telewizji, radiu, internecie i punktach sprzedaży.

Startująca właśnie promocja Winiar "Kochanie przez gotowanie" jest oparta na mechanizmie loterii. Przesyłając trzy kody kreskowe z dowolnych produktów tej marki lub SMS-a z hasłem "Winiary" na numer 70313, zyskuje się szansę na wylosowanie nagród pieniężnych, laptopa lub telewizora. Podobną promocję firma prowadziła rok temu (więcej). Za mechanizm tegorocznej akcji - zaplanowanej do 28 marca - i jej obsługę odpowiada agencja Fire Fly Creation.

Promocję wspiera kampania reklamowa obejmująca telewizję (15- i 30-sekundowe spoty w stacjach ogólnopolskich), radio (rozgłośnie ogólnopolskie i lokalne), internet oraz punkty sprzedaży (materiały POS). Kreację kampanii przygotowała agencja Legend Group, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia, a działania media relations prowadzi agencja Eskadra Publica.

Autor:Tomasz Wojtas / tw

Więcej informacji:Winiary

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas