Reklama2022-12-15
2

Nestle rusza z ogólnoeuropejskim przeglądem agencji mediowych

Koncern Nestle, do którego należą takie marki, jak Winiary, KitKat, Nescafe rozpoczął ogólnoeuropejski przegląd agencji mediowych. Marketer chce "zintegrowanego" podejścia do planowania i zakupu mediów dla różnych kategorii produktów i na różnych rynkach.

Przegląd dotyczy współpracy z agencjami mediowymi w Europie, w tym również w Wielkiej Brytanii. Firma zdecydowała się na ten proces, mimo że niedawno dokonała wyboru agencji do obsługi mediowej w Wielkiej Brytanii i w Niemczech.

Rzecznik firmy przekazał w rozmowie z Campaignlive, że celem przeglądu jest stworzenie "bezproblemowego i zintegrowanego podejścia do komunikacji mediowej zorientowanej na odbiorców we wszystkich kategoriach produktowych i na różnych rynkach oraz zapewnienie znacznych korzyści w zakresie skuteczności i wydajności".

Nestle w Europie współpracuje z różnymi agencjami mediowymi z różnych grup reklamowych: z WPP, Publicis Groupe, Dentsu i IPG. W Polsce obsługą mediową koncernu zajmuje się agencja UM należąca do Mediabrands.

W Wielkiej Brytanii jest to Zenith, a w Niemczech - Mediacom.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/nestle-przesunelo-przetarg-mediowy-na-przyszly-rok ##

Nestle poinformowało, że szuka "najlepszych usług agencji mediowych, aby głęboko zaangażować konsumentów w środowisku mediowym, które wciąż bardzo się zmienia". - Mając to na uwadze, zdecydowaliśmy się na pełny przegląd naszego modelu agencji mediowych w Europie - przekazał rzecznik Nestle. Proces wyboru agencji mediowej ma potrwac do końca 2023 roku.

Autor:bg

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas