RMF FM niezmiennie pozostaje liderem rynku radiowego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. I kwartał 2011 r. był udany dla PR III i Radia Maryja, na przeciwnym biegunie RMF FM i PR I.
RMF FM było najczęściej wybieraną stacją przez mieszkańców naszego kraju w I kwartale 2011 r. - pokazuje najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company przygotowana dla portalu Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku RMF FM straciło jednak 2,1 punktu proc..
Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET, które zyskało 0,3 punktu proc. (16,3 proc.) a na trzecim Program Pierwszy Polskiego Radia (spadek udziału w rynku z 13,3 proc. do 12,3 proc.).
Czwarte miejsce przypadło dla Programu III Polskiego Radia, który w ciągu roku zwiększył swój udział w rynku radiowym o 1,1 punktu proc. (8,7 proc.).
Wirtualnemedia.pl na Facebooku! Dołącz do nas
Dane o rynku radiowym za ostatni rok.