Reklama 2009-12-01
0

Kolman Advertising, MediaOn i Edelman Polska dla MRR

Firmy Kolman Advertising, MediaOn i Edelman Polska przygotują i zrealizują kampanię promującą program Kapitał Ludzki Ministerstwa Rozwoju Regionalnego. Akcja wystartuje na początku przyszłego roku.

Na mocy wygranego przetargu konsorcjum złożone z agencji Kolman Advertising i Edelman Polska oraz domu mediowego MediaOn przygotuje i zrealizuje kampanię dotyczącą programu Kapitał Ludzki. Celem akcji będzie promowanie prowadzonej przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego inicjatywy pomagającej walczyć ze skutkami spowolnienia gospodarczego, m.in. bezrobociem.

Działania w ramach kampanii ruszą na początku 2010 roku, obejmując przez miesiąc radio, prasę i BTL.

Autor:

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas