Reklama2021-11-17
2

Rusza kampania promująca walory karpia

Wystartowała kampania Organizacji Producentów Polski Karp, której celem jest promocja i edukacja społeczeństwa w zakresie zrównoważonej akwakultury oraz walorów smakowych i kulinarnych karpia.

Kampania pod hasłem "Karp Zdrowy z Natury" to kontynuacja rozpoczętych w 2020 roku działań edukacyjno-promocyjnych, których celem jest budowanie świadomości społeczeństwa na temat zrównoważonej akwakultury i jej produktów – karpi.

Kampanię realizuje spółka Polski Karp - Organizacja Producentów, zrzeszająca obecnie około 80 gospodarstw rybackich w całej Polsce. Kampania współfinansowana jest z Programu Operacyjnego "Rybactwo i Morze".

Szeroko zakrojone działania edukacyjno-promocyjne, realizowane w ramach kampanii, obejmą telewizję, internet (content marketing, współpraca z Influencerami), prasę, outdoor czy media elektroniczne (urządzenia mobilne i kanały VOD). Spoty z tegorocznej kampanii będzie można zobaczyć również w kinach.

Liderem, nadzorującym przebieg kampanii, jest dom mediowy MediaOn, który odpowiada za zakup mediów. Kreacje do kampanii stworzyła agencja kreatywna MK Group.

Autor:bg

Więcej informacji:karp, MediaOn, MK Group,

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas