Reklama2010-03-09
0

„Komfort wyboru” w kampanii sklepów Komfort (wideo)

W telewizji, radiu i prasie rusza wizerunkowa kampania reklamowa sklepów Komfort. Akcję pod hasłem „Komfort wyboru” przygotowały agencja reklamowa Red8 i dom mediowy Starlink.

Startująca właśnie kampania reklamowa sklepów Komfort żartobliwie podkreśla różnorodność dostępnych w nich podłóg, paneli, wykładzin i dywanów. W wykorzystywanych w tej akcji spotach i layoutach występują kierownik i pracownicy tych sklepów w zabawny sposób starający się przedstawić bogactwo ich oferty. Cała kampania przebiega pod hasłem „Komfort wyboru”.

Akcja jest prowadzona w telewizji (trzy różne spoty w TVN, Polsacie, TVP, TVN7, TVP Info, TVN24, Discovery i wybranych stacjach tematycznych) radiu (RMF FM, Radio Zet, Radio Euro, Program Trzeci PR, Tok FM, Roxy FM, Blue FM Poznań, Radio Złote Przeboje), prasie (magazyny kobiece i wnętrzarskie) oraz samych sklepach Komfort (bannery, plakaty, standy i billboardy).

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Red8, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas