Agencja reklamowa Red8, należąca do dentsu Polska wygrała przetarg firmy Velvet Carte na opracowanie nowej platformy komunikacji dla marki Velvet.
Zakres działań dentsu Polska obejmie komunikację marki Velvet na 2023 i produkcję spotów TVC dla dwóch kategorii produktowych – papieru toaletowego i ręcznika kuchennego Velvet.
- Zespół Red8 przedstawił nam wyróżniającą się i ciekawą ideę kreatywną, która idealnie wpisuje się w obecną strategię naszej marki oraz w sposób atrakcyjny i czytelny komunikuje kluczowe benefity naszych kategorii produktowych. Wierzymy, że wieloletnie doświadczenie agencji w realizacji kampanii reklamowych to gwarancja sukcesu, Z niecierpliwością czekamy na efekty wspólnej pracy przy tym projekcie – mówi Monika Sypek, dyrektor marketingu Velvet Care,
Firmy nie zdradzają szczegółów przetargu. Nie informują, na jak długo zawarły umowę o współpracy.