Internet2009-07-13
0

Komiksowy konkurs w kampanii Heyah "No to sru"

Heyah rozpoczyna internetowy konkurs na komiks z bohaterami swojejkampanii "No to sru". Operator udostępnił specjalną aplikację dotworzenia rysunkowych historii.

Heyah uzasadnia rozpoczęcie konkursu na komiks z rysunkowymibohaterami swojej kampanii "No to sru" dużą popularnością tej akcjiwśród internautów. W związku z tym operator w serwisach www.notosru.pl i fotka.pl/heyahudostępnił aplikację, dzięki której można tworzyć animowanehistorie z udziałem kota Ryśka i psa Łinstona. Do wyboru są różneujęcia tych postaci i przedmiotów do zrzucania, dymki z tekstami, atakże opcje obracania oraz zmieniania rozmiarów i położeniaobiektów. Stworzone w ten sposób komiksy można zamieszczać w swoichprofilach na stronach Fotka.pl i Facebook, a w tej pierwszejwitrynie dodatkowo oceniać prace innych użytkowników. Autorzynajlepszych komiksów zostaną nagrodzeni.

HeyahNotosru

Akcję oraz wpierające ją działania z zakresu marketinguspołecznościowego i social media prowadzi agencja InteractiveSolutions.

Autor:tw

Więcej informacji:Heyah

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas