Kultura2023-09-30
3

„Komisarz Alex” zyskał widzów w TVP1

Jacek Knap w serialu „Komisarz Alex”; fot. TVPJacek Knap w serialu „Komisarz Alex”; fot. TVP

20. sezon „Komisarza Alexa” ogląda średnio 1,01 mln widzów, o 30 tys. osób więcej niż pokazywana rok temu 18. odsłona produkcji  - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Średnia widownia 20. edycji „Komisarza Alexa” (odcinków emitowanych w soboty o godz. 20.35, w okresie od 2 do 16 września br.) wyniosła 1,01 mln osób.

Przełożyło się to na 9,03 proc. udziału TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,63 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,84 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 23 września - śledziło go 1,05 mln osób.

Produkcja notuje o 30 tys. osób wyższą widownię względem 18. edycji emitowanej jesienią ub.r. Po trzech tygodniach gromadziła średnio 975 tys. widzów, co przełożyło się na 7,97 proc. udziału w grupie 4+, 5,07 proc. w grupie 16-49 oraz 6,15 proc. w grupie 16-59.

„Komisarz Alex” oparty jest na niemiecko-austriackiej produkcji zatytułowanej „Komisarz Rex”, producentem wykonawczym polskiej wersji jest spółka Water Color Studio.

W roli głównej od połowy 19. serii występuje Jacek Knap. Serial na zlecenie TVP1 realizuje Sławomir Jóźwik, prezes Water Color Studio.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 8,67 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Komisarz Alex, TVP1, ATM Grupa

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas