Reklama2013-09-16
1

„Kompleksowa ochrona codziennie” reklamuje Sensodyne Complete Protection (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa wprowadzająca do sprzedaży nowy wariant pasty do zębów Sensodyne Complete Protection (produkowanej przez GlaxoSmithKline Consumer Healthcare). Akcję przygotowały i realizują firmy Grey Group, Next i MediaVest.

Reklamy nowego wariantu Sensodyne Complete Protection podkreślają, że jest on idealny dla osób o wrażliwych zębach, wyliczając jego zalety. Kampania przebiega pod hasłem „Wrażliwe zęby potrzebują kompleksowej ochrony codziennie”.

Wszystkie reklamy odnoszą się do wrażliwości konsumentów na różne doznania i bodźce zewnętrzne. Przed spotami kinowymi emitowane są komunikaty lektora nawiązujące do gatunku wyświetlanego filmu (np. „Uwaga za chwilę seans dla tych, którzy lubią się bać. Kompletną ochronę dla osób wrażliwych na mocne kino zapewnia Sensodyne Complete Protection. Codzienna ochrona wrażliwych zębów”).

Dodatkowo w wybranych salach kinowych na fotelach znajdą się specjalne fluorescencyjne naklejki.

W radiu głównym elementem działań jest sponsoring pasma programowego „Dobrze zagrane” w RMF FM. Natomiast spoty radiowe są oparte na analogicznym komunikacie lektora jak reklamy kinowe.

Akcja obejmuje też telewizję, internet (m.in. gry interaktywne w formatach richmediowych, reklamy w wyszukiwarkach) oraz outdoor (citylighty, nośniki w komunikacji miejskiej).

Reklamę telewizyjną przygotowała agencja Grey Group, a za lokalną strategię komunikacji, kreację i realizację działań pozatelewizyjnych odpowiadają agencja Next i dom mediowy MediaVest. MediaVest zajmuje się też planowaniem i zakupem mediów.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas