Reklama2022-12-20
2

Komputronik założył profil na OnlyFans

Sklep z elektroniką Komputronik właśnie wystartował ze swoją świąteczną kampanią #OMG XMAS,w ramach której założyła konto na międzynarodowym portalu OnlyFans, kojarzonym z obecnością amatorskich treści erotycznych.

W ramach kampanii świątecznej Komputronik unboxing swoich prezentów przeprowadzą  influencerzy: Piotr Kędzierski, Mama Na Obrotach, Lilmasti i Piechuvx.

Jeden z unboxingów poprowadzi Klaudia Leclercq na portalu OnlyFans. Polska gwiazda ASMR "rozbierze" trzy świąteczne zestawy przygotowane przez Komputronik.

Komputronik na OnlyFans

– Święta to najważniejszy okres sprzedażowy w roku. Chcieliśmy wyróżnić się na tle innych firm niestandardową komunikacją pokazując przy tym „pazur”. Każdy marzy o tym by pod choinką znaleźć prezent, stara się cały rok, ale nie zawsze „udaje się mu być grzecznym”. My pokazujemy, że prezenty z Komputronik są dla wszystkich oraz że nawet nieświęci i nie do końca grzeczni je dostaną. Do współpracy zaprosiliśmy czołowych polskich influencerów, którzy razem z nami przeprowadzą unboxing prezentów. Selektywny dobór narzędzi i kanałów komunikacji pozwoli nam dotrzeć do młodych ludzi, którzy są znudzeni miałkością przekazów marketingowych i szukają czegoś, z czym się identyfikują – komentuje Karolina Pietz-Drapińska, dyrektor marketingu i PR Grupy Komputronik.

Oprócz ogólnopolskiej kampanii marketingowej Komputronik przygotował też cykl poradników świątecznych, w których podpowiada co w tym roku kupić na Gwiazdkę, specjalne oferty i promocje na wybrane produkty oraz konkursy z nagrodami.

W tym roku Komputronik położył też duży nacisk na komunikację w salonach stacjonarnych, w których można zobaczyć dedykowane materiały POS i BTL. Dodatkowo w sklepach Komputronik znajdą fachowe porady ekspertów i specjalne oferty na zakupy na ostatnią chwilę.

Autor:jd

Więcej informacji:OnlyFans, Komputronik

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas