Sieć sklepów Komputronik uruchomiła centrum obsługi klienta. Kieruje nim Monika Rakoniewska, która dołączyła do zespołu firmy.
Centrum obsługi klienta będzie łączyć wszystkie kanały kontaktu z klientami sieci - salony stacjonarne, sklep internetowy oraz usługi posprzedażowe i serwis. Poprzez centrum Komputronik zaoferuje klientom dodatkowe produkty i usługi.
Nowo utworzonym działem zarząda Monika Rakoniewska, która dołączyła do zespołu sieci Komputronik i objęła stanowisko dyrektora centrum obsługi klienta.
Ostatnio Rakoniewska związana była z Ineą, gdzie odpowiadała za zarządzanie operacyjne contant center, budowę zespołu i kompetencji sprzedażowych oraz współpracę z CC outsourcingowymi w zakresie sprzedaży. Wcześniej pracowała w Holicon Contact Center oraz w Data Solutions, gdzie prowadziła m.in. działania związane z programami lojalnościowymi i bazami danych.
Jest absolwentką Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, gdzie ukończyła komunikację i zarządzanie zasobami informacji.