PR2022-08-04
0

Komunikacja Plus PR odpowiada za social media EDP Energia Polska

Do grona klientów Komunikacja Plus PR (Grupa Komunikacja Plus), dołączyła EDP Energia Polska.

Komunikacja Plus PR odpowiada za kompleksową komunikację marki EDP Energia Polska w social mediach. W ramach współpracy EDP powierzyło agencji obsługę oficjalnych profili marki na Facebooku oraz LinkedInie oraz realizację kampanii reklamowych w tych kanałach.

– Oferta przygotowana przez K+PR pokazała, że agencja rozumie nasze cele biznesowe i podziela wizję oraz wartości, którymi kieruje się firma. Jestem przekonany, że prowadzona komunikacja w social mediach, pozwoli nam na przekonanie szerokiego grona potencjalnych klientów do korzystania z zielonych rozwiązań, i podążania razem z nami ścieżką transformacji energetycznej – mówi Krzysztof Wroński, digital marketing expert w EDP Energia Polska.

EDP klientem Grupy Komunikacja Plus

Po stronie agencji za realizację działań komunikacyjnych dla marki odpowiada Joanna Smoleńska, head of social media oraz Katarzyna Kisiel, PR & social media consultant.

Współpraca pomiędzy firmami została zawarta w wyniku wygranego przez K+PR konkursu ofert. Strony nie zdradzają na jaki czas została podpisana umowa. Równolegle Grupa Komunikacja Plus rozszerza współpracę z EDP Energia Polska również w innych obszarach. W lipcu br. Follow Vision, agencja interaktywna wchodząca w skład Grupy, wygrała przetarg na stworzenie strony internetowej dla EDP.

EDP to globalna firma energetyczna działająca w 14 krajach. Na polskim rynku oddział firmy działa od 2020 roku.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas