Internet 2008-05-20
0

Komunikatory tracą na rzecz serwisów społecznościowych

Wzrost popularności serwisów społecznościowych oznacza, że internauci znacząco mniej czasu przeznaczają na korzystanie z komunikatorów takich jak MSN Messenger czy AOL Instant Messenger.

Z danych firmy badawczej Nielsen Online wynika, że wzrost ten nie wpływa na zmniejszenie się liczby osób korzystających z komunikatorów, a jedynie na czas poświęcany na ich używanie - informuje serwis Brand Republic.

W okresie 12 miesięcy do końca marca bieżącego roku przeciętny czas przeznaczany przez jednego brytyjskiego użytkownika na komunikatory internetowe zmalał o 19 procent: z 3 godzin i 32 minut do 2 godzin i 51 minut.

Tymczasem liczba ich unikalnych użytkowników w tym samym czasie wzrosła o 3 procent (do 19,2 miliona). To jednak mniej w porównaniu z 12-procentowym wzrostem liczby użytkowników serwisów społecznościowych z Wielkiej Brytanii (20,5 miliona).

źródło: Brand Republic

Autor: km

Więcej informacji: komunikator

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas