Reklama 2022-08-08
5

Goodvalley zmienia nazwę na Dolina Dobra

Goodvalley - producent mięsa z Przechlewa zmienił nazwę na Dolina Dobra. Marka chce w ten sposób bardziej podkreślić swoje lokalne pochodzenie i odpowiedzieć na potrzeby konsumentów.

Dolina Dobra bazuje na wieloletnim doświadczeniu Goodvalley. Wszystkie wyroby z Przechlewa powstają w systemie produkcji od pola do stołu.

Firma dysponuje własnymi polami uprawnymi, paszarnią oraz zakładem przetwórczym, w którym powstają produkty mięsne.

- Działamy w zgodzie z naturą, wykorzystując Dobro, które od niej otrzymujemy. To właśnie to Dobro, jak i lokalne pochodzenie, z którego jesteśmy bardzo dumni, skłoniły nas do zmiany nazwy. Jednak to, co zawsze pozostanie bez zmian to nasze bezkompromisowe podejście do jakości i środowiska. Nasza praca i produkcja przebiegają w poszanowaniu otoczenia, z wykorzystaniem własnych pól, upraw, pasz i produktów, zgodnie z najlepszymi praktykami hodowlanymi oraz rolniczymi – mówi Paweł Nowak, prezes marki Dolina Dobra.

Wraz ze zmianą nazwy rozszerzeniu uległo także portfolio marki, które - jak podano w komunikacie - "ma jeszcze lepiej wpisywać się w aktualne oczekiwania klientów".

W sierpniu Goodvalley Polska wybrała agencje BBDO i MediaHub do przeprowadzenia kampanii rebrandingu marki. Firma współpracuje także z agencją PR 24/7 Communication.

W lipcu do spółki dołączył nowy dyrektor marketingu Zbigniew Wysocki, który wcześniej obsługiwał producenta mięsa z ramienia agencji PZL.

Autor: jd

Więcej informacji: Dolina Dobra, Goodvalley, rebranding

KOMENTARZE (5) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas