Telewizja2024-01-21
8

Koniec „Magazynu śledczego Anity Gargas” w TVP. Miał 540 tys. widzów

Anita Gargas, fot. screen z TVP VODAnita Gargas, fot. screen z TVP VOD

Program „Magazyn śledczy Anity Gargas” w 2023 roku oglądało średnio 542 tys. widzów, o 85 tys. oglądających mniej niż w poprzednim roku - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Telewizja Polska zakończyła emisję audycji, Gargas planuje swój program emitować na YouTube. Nie wykluczone jest także współpraca dziennikarski z Telewizją Republika.

Premierowe odcinki „Magazynu śledczego Anity Gargas” na antenie TVP1 pokazywane były w czwartki około godz. 22.35, tuż po „Sprawie dla reportera” Elżbiety Jaworowicz. Średnia widownia premierowych odcinków misyjnej audycji w okresie od 5 stycznia do 14 grudnia 2023 roku wyniosła 542 tys. osób, co przełożyło się na 6,68 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 3,58 proc. w grupie 16-49 oraz 4,20 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą widownię zgromadził odcinek z 9 listopada ub.r., który oglądało 872 tys. widzów.

Dla porównania, rok wcześniej tj. w okresie od 6 stycznia do 29 grudnia 2022 roku „Magazyn śledczy Anity Gargas” śledziło 627 tys. osób, co przełożyło się na odpowiednio 7,96 proc., 4,49 proc. oraz 5,27 proc. udziału. Cykl stracił 85 tys. widzów.

TVP zrezygnowała z „Magazynu śledczego Anity Gargas”

Anita Gargas zapowiada nową odsłonę swojego programu reporterskiego, po tym jak współpracę z nią zakończyła Telewizja Polska. Magazyn ma być emitowany na YouTubie, a z dziennikarką chciałaby znów współpracować TV Republika. - Anita Gargas należy do założycieli Telewizji Republika, więc to oczywiste - mówi Tomasz Sakiewicz.

W „Magazynie śledczym Anity Gargas” emitowane są reportaże o charakterze śledczym, opatrzone komentarzem autorki. Program w Telewizji Polskiej zadebiutował jesienią 2016 roku.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/jak-ogladac-tv-republika-mux-nadajniki-czarna-plansza ##

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2023 roku wyniósł 7,68 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas