Telewizja2022-10-16
10

„Rolnik szuka żony” zakończy się w trakcie mundialu. Dodatkowe emisje 1 i 11 listopada

TVP1 nie zakończy emisji obecnej edycji programu „Rolnik szuka żony” przed mundialem w Katarze. Ostatni odcinek serii widzowie zobaczą 27 listopada po meczu Hiszpania-Niemcy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Poza niedzielami odcinki programu pojawią się też 1 i 11 listopada.

Dotąd pokazano jedynie trzy odcinki dziewiątej serii „Rolnik szuka żony” - premiera najnowszej serii miała miejsce dopiero 18 września, bo w dwie poprzednie niedziele Jedynka transmitowała siatkarskie mecze Polaków w ramach Mistrzostw Świata. Odcinek reality-show wypadł też z emisji w niedzielę 25 września z powodu transmisji meczu piłki nożnej Polska-Walia w Lidze Narodów.

W związku z wypadnięciem trzech odcinków TVP1 nie zakończy emisji sezonu przed turniejem piłkarskim w Katarze. - Emisja finałowego odcinka programu „Rolnik szuka żony” planowana jest 27 listopada po meczu Hiszpania-Niemcy w ramach Mistrzostw Świata w Katarze - informuje Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TVP.

Dodatkowo TVP1 pokaże dwa odcinki „Rolnik szuka żony” nie w niedziele, ale we wtorek 1 listopada o 21.15 (Święto Wszystkich Świętych) i w piątek 11 listopada (Święto Niepodległości). Obecny sezon tak jak poprzednie ma liczyć 12 odcinków plus specjalny epizod na Święta Bożego Narodzenia.

##NEWS https://m.wirtualnemedia.pl/m/artykul/katarzyna-cichopek-maciej-kurzajewski-prowadzacy-pytanie-na-sniadanie-para-zwiazek-tvp2 ##

„Rolnik szuka żony” to reality-show, w którym kilkoro bohaterów prowadzących gospodarstwa rolne szuka miłości swojego życia. Widzowie mogą zobaczyć, jak spotykają się oni z kolejnymi kandydatkami i kandydatami, spędzają z nimi czas w domu rodzinnym oraz wybierają tych, z którymi chcą spędzić życie. Program prowadzi Marta Manowska.

2,65 mln widzów ogląda dziewiątą serię "Rolnik szuka żony"

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że pierwsze trzy odcinki obecnej edycji programu „Rolnik szuka żony” oglądało średnio 2,65 mln osób. Przełożyło się to na 20,33 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 17,49 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,07 proc. w grupie 16-59.

Autor:PP

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas