Drugi sezon „Singielki” oglądało średnio 800 tys. widzów. TVN w czasie nadawania serialu przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 28,76 mln zł. Stacja zakończyła produkcję na drugiej serii.
Średnia oglądalność drugiego sezonu „Singielki”, emitowanego w okresie od 1 września do 1 grudnia 2016 roku, wyniosła 800 tys. widzów, co przełożyło się na 5 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 7,03 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,30 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Najwięcej widzów śledziło finałowy odcinek produkcji - miał on 1,25 mln oglądających.
Zobacz tabelęDla porównania, średnia oglądalność pierwszego sezonu „Singielki”, emitowanego w okresie od 5 października 2015 roku do 26 maja 2016 roku, wyniosła 870 tys. widzów. Przełożyło się to na 5,92 proc. udziału w grupie 4+ i 7,91 proc. w grupie 16-49. Przypomnijmy, że początkowo TVN serial pokazywał od poniedziałku do piątku o godz. 17.25. Od 30 listopada ub.r. stacja postanowiła przenieść telenowelę do ścisłego prime-time - pasmo od poniedziałku do czwartku o godz. 20.55.
TVN w czasie emisji jesiennych odcinków „Singielki” przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Zdecydowanym liderem w tym paśmie była TVP2 (emisja popularnych seriali „M jak miłość” - poniedziałki i wtorki oraz „Na dobre i na złe” - środy, a także cyklu „Kochanie, ratujmy nasze dzieci” - czwartki), co przełożyło się na 28,26 proc. udziału. Drugie miejsce zajęła TVP1 (różne audycje, w tym: Teatr TV, Wielkie testy, „Rozdarte serca”, „Hit Hit Hurra” i „Ojciec Mateusz”;12,67 proc. udziału), a trzeci był Polsat (m.in. filmy fabularne, „Hell’s Kitchen”, 10,79 proc. udziału). Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 lat drugi był Polsat, który wypadł lepiej od Jedynki.
Zobacz tabelęSerial cieszył się dużą popularnością w serwisie Player.pl - łącznie produkcja zanotowała tam dotąd ponad 84,76 mln odtworzeń. 64,19 mln wyświetleń wygenerowało 140 odcinków pierwszego sezonu, a 20,57 mln - 53 odcinki drugiej serii.
Zobacz tabelęWpływy reklamowe w telewizji wokół emisji premierowych odcinków drugiego sezonu „Singielki” wyniosły 28,76 mln zł. Łączne wpływy z obu sezonów z reklam wyniosły 99,40 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Główną bohaterką „Singielki” jest Elka (w tej roli Paulina Chruściel), samotna trzydziestoparoletnia dziennikarka, która zmotywowana nadchodzącym ślubem siostry zamierza dokładnie w 274 dni znaleźć prawdziwą miłość. Telenowela realizowana była przez TVN na bazie argentyńskiego formatu „Ciega a Citas”.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w listopadzie br. wyniósł 10,86 proc.