Telewizja2016-11-30
8

„Druga szansa” straciła widzów, ale była hitem Player.pl. Powstanie trzecia edycja

Małgorzata Kożuchowska - „Druga szansa”, fot. TVNMałgorzata Kożuchowska - „Druga szansa”, fot. TVN

Drugą serię „Drugiej szansy” oglądało średnio 1,72 mln osób, o 330 tys. mniej niż pierwszą edycję pokazywaną wiosną br. TVN w czasie emisji serialu był trzeci w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 17,43 mln zł. Najnowszy sezon w Player.pl dotąd miał już ponad 6 mln wyświetleń.

Średnia oglądalność drugiej serii „Drugiej szansy”, pokazywanych w poniedziałki o 21.30 w okresie od 5 września do 28 listopada br., wyniosła 1,72 mln widzów. Przełożyło się to na 12,63 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,35 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,42 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 3 października br. Oglądało go 1,93 mln osób.

Zobacz tabelę

Dla porównania, pierwszą odsłonę „Drugiej szansy”, emitowaną w poniedziałki o 21.30 wiosną br., oglądało 2,05 mln osób, przy udziale wynoszącym 15,20 proc. w 4+ oraz 17,16 proc. w 16-49. Oznacza to, że serial stracił 330 tys. widzów.

Z kolei pokazywaną w tym paśmie w jesiennej ramówce ub.r. piątą serię reality-show „Top model” oglądało średnio 1,71 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 12,19 proc. oraz 17,84 proc. udziału. W tym ujęciu widownia TVN niemal się nie zmieniła, choć zauważalnie spadł udział stacji w grupie komercyjnej.

TVN w czasie emisji „Drugiej szansy 2” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie był Polsat, pokazujący filmy fabularne, a jego udział ukształtował się na poziomie 13,81 proc. Druga była TVP2 (kulisy „M jak miłość”, „Bake off - Ale ciacho!” i „Jedyna szansa”; 13,63 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP1 (gł. Teatr TV i quizy z cyklu „Wielki test”; 8,30 proc).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN był wiceliderem za Polsatem. Dalej uplasowały się: Dwójka i Jedynka.

Zobacz tabelę

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków drugiej edycji serialu wyniosły 17,43 mln zł. Dla porównania, pierwsza seria z reklam przyniosła 16,31 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Obyczajowa produkcja miała bardzo dobre wyniki oglądalności w serwisie Player.pl. Wszystkie 13 odcinków drugiego sezonu miało łącznie dotychczas ponad 6 mln wyświetleń.

TVN zdecydował o kontynuacji „Drugiej szansy”. Trzecia seria produkcji trafi na antenę stacji wiosną 2017 roku.

Fabuła serialu skupia się wokół Moniki (w tej roli Małgorzata Kożuchowska), producentki filmowej i agentki gwiazd, która po skandalu, próbuje na nowo poukładać sobie życie i odbudować karierę.

W obsadzie znajdują się także: Bartłomiej Topa, Rafał Królikowski, Maja Ostaszewska, Bartłomiej Świderski, Magdalena Boczarska, Tamara Arciuch, Wojciech Mecwaldowski, Maciej Musiałowski i Magdalena Berus.

„Druga szansa” to pierwsza wspólna produkcja stacji TVN i ATM Grupy.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 11,30 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Druga szansa, serial TVN, Player.pl

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas