Reklama2014-04-25
1

Konkurs na najmilsze polskie miasto reklamuje Milkę (wideo)

Rusza druga edycja wizerunkowej kampanii reklamowej czekolady Milka (Mondelez Polska) pod hasłem „Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce”. Akcję przygotowały i realizują firmy Next, Crispin Porter + Bogusky, Carat Polska, RC2, Event Factory i Opus B.

Akcja „Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce” obejmuje głosowanie na najbardziej sympatyczną miejscowość w kraju, z życzliwymi, uśmiechniętymi i otwartymi mieszkańcami. Przez najbliższy miesiąc można oddawać głosy na wybrane miejscowości, w formie wirtualnych przytuleń, w serwisie fioletowastrona.pl, aplikacji na fanpage’u facebookowym Milka Poland i aplikacji mobilnej Najmilsze Miasto.

Do finałowego etapu przejdą trzy miasta, w których zostaną zorganizowane imprezy plenerowe z udziałem gwiazd muzycznych. Będą one relacjonowane w rozgłośniach RMF FM i RMF Maxx oraz stacji TVN (partnerach mediowych akcji).

Finał odbędzie się 6 lipca. Zwycięskie miasto otrzyma 500 tys. zł na działania promocyjne.

Pierwsza edycja plebiscytu Milki na najmilsze miasto odbyła się wiosną ub.r. (zobacz szczegóły).

Obecną odsłonę wspierają działania reklamowe w telewizji, radiu, internecie oraz punktach sprzedaży.

Pomysł i strategię akcji wspólnie z Mondelez Polska przygotowała agencja Next, która odpowiada też za działania branded content, komunikację w mediach społecznościowych i koordynację wszystkich aktywności. Spot telewizyjny przygotowała agencja Crispin Porter + Bogusky, reklamy BTL - agencja Opus B, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Carat Polska.

Działania PR prowadzi agencja RC2, a eventy i akcje specjalne realizuje agencja Event Factory.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas