Reklama2023-09-06
0

Milka w kampanii zaprasza na "Wielkie Smakowanie"

Milka (Mondelez Polska) wraz z początkiem września startuje z nową kampanią pod hasłem "Wielkie Smakowanie". Marka przedstawia w niej szerokie portfolio swoich produktów i zachęca do ich testowania.

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości konsumentów na temat różnorodności oferty Milki oraz zaproszenie ich do eksploracji różnorodnych wariantów czekolad.

W ramach zaplanowanych aktywacji promowane będą zarówno standardowe tabliczki, jak i duże warianty produktów Milka Mmax.

Kampania „Wielkie Smakowanie” obejmuje zasięgiem telewizję, digital, a także punkty sprzedaży – dzięki materiałom POSM. W ramach współpracy z Marcinem Prokopem, wieloletnim partnerem marki, powstaną także dodatkowe materiały video przygotowane specjalnie na social media.

Eventy Milki

W dniach 1-20 września w Manufakturze w Łodzi oraz 22-30 września w Złotych Tarasach w Warszawie stanie strefa Wielkiego Smakowania Milka. Przygotowane maszyny vendingowe pozwolą zainteresowanym wylosować czekolady z całego portfolio marki. Ponadto odbędzie się także sampling w kinach Cinema City oraz aktywacje z influencerami na platformie TikTok, którzy podejmą się wyzwania i sprawdzą, ile smaków czekolad Milka znają naprawdę. Cała kampania potrwa do połowy listopada.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Ogilvy. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Publicis. Aktywację z influencerami realizuje agencja LiquidThread. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Autor:jd

Więcej informacji:Milka

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas