Reklama2023-05-31
1

Rodzinne wyjazdy do Legolandu w kampanii Oreo na dzień Ojca

Marka Oreo (Mondelez) zachęca do świętowania Dnia Ojca, poprzez wspólną zabawę i spędzony razem czas. W ramach tegorocznej kampanii podkreśla, jak ważne jest budowanie wzajemnych relacji i dbanie o nie. Z tej okazji zorganizowała loterię konsumencką, w której do wygrania są rodzinne wyjazdy do Legolandu oraz vouchery na zakup klocków.

Marka Oreo w nowej kampanii chce zwrócić uwagę na rolę ojca w życiu rodzinnym i zachęcić do spędzenia z nim cennych chwil oraz budowania wzajemnych relacji. W związku z nadchodzącym świętem Dnia Ojca, startuje z dedykowaną kampanią marketingową oraz loterią konsumencką, w której do wygrania są vouchery do empik.com o wartości 500 zł, które można zrealizować na zakup klocków, a nawet wyjazd do samego Legolandu.

W ramach loterii do wygrania są 4 rodzinne wyjazdy do Legolandu oraz 250 voucherów do empik.com, które można zrealizować na zakup klocków. Aby wziąć udział w akcji, wystarczy kupić dowolne ciastka Oreo, zachować paragon lub fakturę imienną, zarejestrować zakup na www.oreodzienojca.pl i sprawdzić, czy udało się wygrać. Oferta obowiązuje do 30 czerwca 2023 r.

Kampania Oreo, realizowana z okazji Dnia Ojca, wspierana jest działaniami digitalowymi, a także materiałami POSM. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Spark Foundry. Za kreacje digitalowe odpowiada agencją POP. Nad przebiegiem akcji promocyjnej czuwa agencja Advalue, a działania PR prowadzi agencja Big Picture.

 

Autor:bg

Więcej informacji:Mondelez, Oreo, Big Picture, Spark Foundry

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas