Reklama2019-05-12
0

Konspol reklamuje kiełbaski śląskie i przekąski

Konspol startuje z kampanią reklamową, promującą kiełbaski śląskie, kiełbasę śląską z kurczaka oraz przekąski, m.in. panierowane polędwiczki i tortille.

Marka podkreśla w swoich działaniach promocyjnych wysoką jakość oferowanych produktów i przywiązanie do tradycji.

Od maja w głównych stacjach telewizyjnych pojawią się billboardy sponsorskie. Trwa także kampania outdoorowa, która realizowana będzie na kilkuset nośnikach (w tym formatach: BB, SD i BUS) w największych miastach Polski m.in. w Warszawie, Poznaniu, Krakowie Wrocławiu, Gdańsku, Szczecinie i Katowicach.

Dodatkowo, działania wspierane są w social mediach oraz za pośrednictwem aktywności PR.

Firma Konspol nie podaje, z jakimi agencjami współpracowała przy tworzeniu i realizacji kampanii.

Autor:jd

Więcej informacji:Konspol

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas