PR2023-07-21
0

Kool Things wypromuje gry Team17

Agencja Kool Things zapewnia wsparcie komunikacyjne dla najnowszych tytułów wydawcy Team17. To produkcje pochodzące zarówno od rodzimych producentów jak Coventant.dev, ale też zagranicznych podmiotów: The Game Kitchen, SMG, DevM, Glee Cheese i Absolutely Games. Do tego grona dołączy jeszcze jeden producent nieogłoszonego do tej pory tytułu.

Kool Things będzie odpowiadało za prowadzenie biur prasowych oraz obsługę recenzji i kluczy recenzenckich przeznaczonych dla polskich mediów i influencerów. Już w lipcu agencja zrealizowała wsparcie media relations dla eventu Team17, który odbył się w Monachium.

W najbliższych tygodniach Kool Things będzie odpowiedzialne za szeroką media relations dla Team17 podczas jednego z najważniejszych eventów gamingowych w Europie. Tegoroczny Gamescom odbędzie się w dniach od 23 do 27 sierpnia w Kolonii.

Agencja wypromuje w Polsce jedną z najbardziej oczekiwanych gier tego roku. "Gord", to produkcja polskiego studia Covenant.dev. Gracz wciela się w niej w słowiańskiego stratega odpowiedzialnego za rozwój swojej osady. Znajdziemy w niej odniesienia do mitologii i wierzeń.

Ponadto Kool Things zrealizuje wsparcie public relations dla: Blasphemous 2, Moving Out 2, Headbangers: Rhythm Royale i Classified France '44. Podczas Gamescom umożliwi przedstawicielom Mediów dostęp do jeszcze jednego, jak do tej pory nieogłoszonego tytułu.

Za realizację projektu w zespole Kool Things odpowiadają: Mateusz Bachłaj (PR lead) i Mariusz Pietraszek (PR manager). Kontrakt jest wynikiem prowadzonych działań new business, opartych o silne relacje z siecią międzynarodowych agencji gamingowych z Europy.

Autor:jd

Więcej informacji:Kool Things, Team17

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas