Reklama 2018-04-05
2

Koral startuje z telewizyjną kampanią reklamową (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa lodów Koral oraz marki premium Grand Gold. Działania przygotowały Koral, Film Grupa i Veneo.

Nowa kampania obejmuje dwa 30-sekundowe spoty reklamowe. Pierwszy z nich, promujący lody marki Koral, przedstawia beztroskie wakacje nad morzem, w gronie przyjaciół i znajomych. W tle słychać radosną muzykę, a bohaterami są głównie młodzi ludzi.

Drugi spot, reklamujący markę premium Grand Gold, konwencją nawiązuje do szpiegowskich filmów o Jamesie Bondzie. Główną bohaterką jest młoda, piękna kobieta. Reklama promuje trzy nowe smaki lodów - Mint, Orange i Coconut.

Oba spoty emitowane będą w TVP do czerwca. Emisja obejmuje także sponsoring prognozy pogody w głównym wydaniu "Wiadomości" oraz po "Teleexpresie". Reklamy dodatkowo będą pokazywane w Multikinie, sieci kin niezależnych na terenie całego kraju. Uzupełnienie działań stanowią kampania w internecie oraz radiu.

Oprócz reklam, Koral przygotował konkurs dla konsumentów "Grand Błogie chwile", w którym do wygrania będzie 500 nagród, w tym wycieczki na Gran Canaria. W jury konkursu znajdzie się m.in. blogerka kulinarna Sylwia Ładyga. Konkurs wsparty będzie m.in. spotem konkursowym lodów Grand, materiałami POS, reklamą w serwisach Interia.pl, Plejada.pl, YouTube, Google i serwisach społecznościowych.

Koncepcję kreatywną opracował dział marketingu Koral wraz ze studiem Film Grupa. Za zakup mediów odpowiada PPL Koral. Organizatorem konkursu, autorem spotu konkursowego lodów Grand oraz obsługą działań w internecie jest agencja Veneo.

Autor: jd

Więcej informacji: Koral, Grand Gold

KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas