Reklama2014-11-24
0

Kosmonauta z „Interstellar” na interaktywnym billboardzie reklamuje kina IMAX (wideo)

Cinema City prowadzi kampanię reklamową swoich kin IMAX związaną z premierą filmu „Interstellar”. Akcję, pod hasłem „Przeżyj w IMAX”, przygotowały agencje K2 i K2 Media.

Akcja jest oparta na interaktywnych billboardach pokazujących kosmonautę z filmu „Interstellar”. Bohater, obsługiwany przez aktorów, komunikuje się z przechodniami, zachęcając ich do zabawnych aktywności. Ci, którzy wykonali z nim kosmiczne selfie, mogli wygrać bilet na pokaz tego filmu w kinie IMAX.

Celem kampanii jest pokazanie, że technologia IMAX zapewnia widzom bardzo sugestywne przeżycia podczas seansów kinowych.

Kampania obejmuje billboardy w centrach handlowych w Warszawie, Łodzi i Krakowie oraz reklamy w internecie (bannery na Onecie i Gazeta.pl, spoty na YouTubie).

Za koncepcję kampanii, kreację spotów i realizację działań ambientowych odpowiada agencja K2, a za planowanie i zakup mediów - agencja K2 Media.

Autor:bg

Więcej informacji:IMAX, Cinema City, Interstellar

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas