Reklama2019-05-07
2

Pomidory traktowane z szacunkiem w reklamie ketchupu Kotlin (wideo)

Pod hasłem „Nikt tak nie podchodzi do ketchupu” ruszyła kampania promująca ketchup Kotlin (produkowany przez Maspex Wadowice). Przygotowały ją firmy marketingowe 2012 Agency i Starcom.

Kampania jest oparta na spocie pokazującym, że przy produkcji ketchupu Kotlin pomidory są traktowane z niespotykanym szacunkiem. Podsumowuje to slogan: „Nikt tak nie podchodzi do ketchupu”.

W reklamie orkiestra na polu pomidorowym wykonuje melodię z piosenki „Asereje” zespołu Las Ketchup, popularnej ponad 15 lat temu. Ten hit został już wykorzystany w zeszłorocznym spocie ketchupu Kotlin.

 

Nowa akcja reklamowa obejmuje telewizję (kanały z oferty TVP, TVN i Polsatu), internet (reklamy display, reklamy i aktywności na Facebooku i Instagramie) oraz outdoor (nośniki w Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, na Górnym Śląsku, w Trójmieście, Szczecinie, Opolu i Rzeszowie).

Kreacją i produkcją reklam zajęła się 2012 Agency, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Autor:tw

Więcej informacji:Kotlin, ketchup, Maspex

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas