Reklama2013-05-08
4

Krab-surfer reklamuje lody Big Milk Algida (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa lodów Big Milk Algida (Unilever Polska) odświeżająca wizerunek tej marki. Akcję przygotowały firmy DDB Warszawa, CutCut. Media i PHD Media Direction.

W nowej reklamie lodów Big Milk krab od młodego plażowicza bierze patyk po tych lodach i surfuje na nim w morzu. Spot informuje też o nowej wersji lodów - Big Milk Nugat.

- Ta kampania odzwierciedla dużą zmianę w pozycjonowaniu marki Big Milk. Po latach budowania silnej pozycji bazującej na atrybutach produktowych: puszystości i śmietankowości, wprowadzamy nową platformę komunikacji pokazującą, że radość, tak jak nasze lody, jest prosta - opisuje Michał Wysocki, brand development manager w Unileverze odpowiadający za Big Milk w Europie Środkowo-Wschodniej.



Akcja reklamowa obejmuje telewizję, prasę, internet oraz outdoor. Kreację kampanii przygotowała agencja DDB Warszawa, spot wyreżyserował Paweł Borowski, a produkcją zajął się dom produkcyjny CutCut, natomiast media zaplanował dom mediowy PHD Media Direction.

DDB koordynuje kampanię lodów Big Milk w całej Europie Środkowo-Wschodniej. Agencja przygotowała adaptacje formatu reklamowego na rynek czeski, słowacki, węgierski, rumuński, litewski, łotewski i estoński.

Autor:tw

Więcej informacji:Big Milk, Algida

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas