Reklama2014-07-02
1

Krasnal promuje kursy niemieckiego w Goethe-Institut

W Warszawie zaczęła się outdoorowa kampania reklamująca letnie kursy języka niemieckiego oferowane przez Goethe-Institut. Bohaterem akcji, przygotowanej przez Leniva Studio, jest krasnal.

W reklamach Goethe-Institut krasnal, kojarzący się z folklorem niemieckim, jest pokazany na nadwiślanej plaży, przy palmie na rondzie de Gaulle’a czy na placu Zbawiciela.

Kampania obejmuje nośniki outdoorowe, pocztówki (dostępne m.in. w klubokawiarniach) oraz działania na Facebooku i w innych serwisach społecznościowych.

Za pomysł i realizację kampanii (m.in. zakup nośników) odpowiada agencja Leniva Studio.

Akcja będzie prowadzona przez cały lipiec.

Autor:tw

Więcej informacji:Goethe-Institut

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas