Reklama 2012-09-12
22

Polsko-niemieckie rymowanki reklamują Goethe-Institut

W internecie i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa Goethe-Institut w Warszawie. Akcję przygotowała agencja leniva.studio.

Trwająca od początku września kampania Goethe-Institut w Warszawie jest oparta na hasłach nawiązujących do stereotypów na temat języka niemieckiego i polsko-niemieckich fraz. Takie reklamy mają podkreślać, że Goethe-Institut to najlepsze miejsce do nauki języka niemieckiego. - Zwyczajowo Polacy pamiętają poszczególne frazy czy zwroty w języku niemieckim, jeszcze z dawnych lat szkolnych. W kampanii chcemy pokazać, że niemiecki nie musi ograniczać się do „nicht verstehen”, a nasze kursy zarówno pozwalają na opanowanie języka w wysokim stopniu, jak i mogą być dużą przyjemnością i po prostu dobrą zabawą - opisuje Eva Juziuk, dyrektor działu kursów i egzaminów w Goethe-Institut w Warszawie.

Akcja - zaplanowana na cały wrzesień - obejmuje internet (m.in. fanpage Goethe-Institut na Facebooku), outdoor (billboardy i infoscreeny) oraz gadżety w formie kartek pocztowych. Za pomysł i realizację kampanii odpowiada agencja leniva.studio.

Autor: tw

Więcej informacji: Goethe-Institut

KOMENTARZE (22) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas