Reklama2018-08-28
3

Krępujące wzdęcia w reklamie środka Espumisan (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa środka na wzdęcia Espumisan (należącego do Berlin-Chemie). Akcję przygotowała agencja Opus B.

Kampania promuje kapsułki, bazową wersję leku Espumisan. Reklama telewizyjna odwołuje się do emocji związanych z dolegliwościami trawiennymi - skrępowania, zakłopotania, braku pewności siebie czy dyskomfortu.

- Postanowiliśmy pójść inną drogą i sięgnąć po emocje. Przekaz oparliśmy na prostej zasadzie - problem uciążliwych wzdęć powoduje pogorszenie nastroju i wpływa negatywnie na samopoczucie psychiczne - komentuje Tomasz Kosiński, creative director Opus B.

W ramach kampanii Opus B przygotował koncepcję kreatywną, projekty materiałów drukowanych oraz spoty telewizyjne. Reżyserował je Maciej Szwabe, produkcją zajął się Garaż Film, a postprodukcją Film Garden.

Autor:jd

Więcej informacji:Espumisan

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas