Ruszyła nowa odsłona kampanii polskiego producenta rowerów Kross. Marka rozpoczyna sezon po raz kolejny motywując do aktywnego spędzania wolnego czasu i dbania o kondycję, a przy okazji przeżywania emocji na rowerze.
Kolejna odsłona kampanii Kross „Nic nie musisz, wszystko możesz" rusza wraz z początkiem sezonu rowerowego. Polski producent zachęca Polaków do przeżywania prawdziwych emocji związanych ze sportem rowerowym oraz zadbania o zdrowie i kondycję.
Przygotowane kreacje pokazują, że dzięki aktywności czujemy się lepiej, mamy więcej energii a rower jest świetnym sposobem na realizację swoich pasji a także codzienne dojazdy, w tym uniknięcie korków i kłopotów z parkowaniem.
- Polski Kross demokratyzuje dostęp do najwyższej jakości rowerów górskich, miejskich i gravelowych oraz coraz częściej wybieranych przez klientów – rowerów elektrycznych. KROSS to sport, wyzwania i emocje, ale także radość z jazdy i swoboda korzystania z ekologicznego i taniego w opozycji do samochodu środka transportu. Te atrybuty naszej marki konsekwentnie komunikujemy w najnowszej odsłonie kampanii „Kross. Nic nie musisz, wszystko możesz", prezentując szerokie portfolio modeli rowerów Kross – zarówno konwencjonalnych, jak również e-bike'ów – mówi o nowej kampanii Iwona Stępniak, dyrektor marketingu Kross.
W kampanii prezentowane są między innymi zalety przewagi rowerów elektrycznych.
W działaniach wykorzystano naturalne obserwacje, zarejestrowane w miejskich i górskich plenerach Teneryfy. Zdjęcia do sesji wykonał Łukasz Ziętek (Match and Spark), produkcją zajęła się agencja kreatywna H2O. Mediami zajmuje się dom mediowy MediaHub. Za komunikację PR odpowiada agencja Prepare.