Reklama2022-09-05
3

Krzysztof Bogacz na czele marketingu Wedla

Krzysztof BogaczKrzysztof Bogacz

Krzysztof Bogacz został nowym dyrektorem marketingu oraz członkiem zespołu zarządzającego w firmie Wedel.

Bogacz ma zarządzać działem marketingu oraz badań i rozwoju.

Krzysztof Bogacz: "spełnienie ambicji jako marketingowca"

 - Praca dla Wedla jest spełnieniem moich największych ambicji jako marketingowca, ponieważ mam realny wpływ na markę, która tworzona jest w Polsce, gdzie produkty rozwija się w fabryce tuż obok i to polski zespół marketingu kreuje strategie, asortyment, komunikacje i aktywacje dla całego świata. Z drugiej strony podchodzę do tego wyzwania z pełną pokorą, gdyż jestem świadomy wielkiej historii marki i jej szczególnie emocjonalnej pozycji w sentymencie konsumentów" - komentuje Krzysztof Bogacz. 

Krzysztof Bogacz ukończył Finanse i Bankowość na Uniwersytecie Łódzkim oraz Trade i Marketing w Poznańskiej Wyższej Szkole Ekonomicznej.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/magdalena-cichocka-fronc-odpowiada-za-ptasie-mleczko-lotte-wedel ##

- Wierzę, że Krzysztof, jako osoba o dużej wiedzy i kompetencjach, a także wartościach bliskich wartościom Wedla, doskonale odnajdzie się w naszej kulturze organizacyjnej, zarządzając zespołem działu Marketingu oraz Badań i Rozwoju. Doceniam jego znajomość rynku FMCG, doświadczenie w tworzeniu nowych produktów i wdrażaniu z sukcesem zmian, które znacząco podnoszą wartość marki. Liczę na to, że jego wkład przełoży się na jeszcze większy sukces marki, którą od pokoleń uwielbiają Polacy – wskazuje Maciej Herman, dyrektor zarządzający w firmie Wedel.

Krzysztof Bogacz zastąpił na stanowisku Monikę Kolano-Wysokińską.

Ostatnio w Nesperta

Ostatnie siedem miesięcy Krzysztof Bogacz stał na czele marketingu Nesperta, właściciela marek Semilac i hi hybrid.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/wedel-konkurs-lody-oh-nagrody-promocja ##

Wcześniej trzy lata pełnił funkcję beauty categories marketing directora Polska/CEE w firmie kosmetycznej Avon. Swoje wieloletnie doświadczenie w branży FMCG wykorzysta, zarządzając działem marketingu oraz badań i rozwoju marki Wedel.

Krzysztof Bogacz pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w agencji marketing service TBWATequila w Poznaniu. Następnie w Kompanii Piwowarskiej odpowiadał między innymi za biznes marki Tyskie, a także za wprowadzenie na rynek marki Książęce. W L'Oreal Polska opracowywał i wdrażał strategię dla marki w roli dyrektora marketingu Kerastase.

Następnie w Nivea Polska podjął wyzwanie odwrócenia sytuacji rynkowej marki Bambino.

Autor:jd

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas