Reklama2017-03-02
1

Krzysztof Dworzyński, Ewa Maria Hordejuk, Krzysztof Boboli i Daniel Marciniak w Ogilvy & Mather

Od lewej: Krzysztof Dworzyński i Daniel MarciniakOd lewej: Krzysztof Dworzyński i Daniel Marciniak

Pracę w agencji reklamowej Ogilvy & Mather zaczęli Krzysztof Dworzyński (jako senior strategic planner), Ewa Maria Hordejuk i Krzysztof Boboli (jako researcherzy) oraz Daniel Marciniak (jako art director).

Krzysztof Dworzyński, Ewa Maria Hordejuk i Krzysztof Boboli dołączyli w Ogilvy & Mather do działu strategii zarządzanego przez strategic directora Elżbietę Twardowską.

Dworzyński ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Pracował w działach strategii PZL, Change Communicatons i Saatchi & Saatchi, a następnie w Next i Fat Baby, w których pełnił funkcję strategic directora. Realizował projekty (także międzynarodowe) dla takich marek jak Plus, Alior Bank, PKO Bank Polski, Żubr, Wojak, Heineken czy Carlsberg

Ewa Maria Hordejuk jest absolwentką SGH oraz kursu strategii marki SMR, była odpowiedzialna za strategię biznesową największej w Warszawie szkoły muzycznej dla dorosłych oraz finalistką konkursu Businesswoman Roku 2014 współorganizowanego przez miesięcznik Forbes.

Krzysztof Boboli pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał w agencji Walk, gdzie odbył staż w dziale strategii. Jest absolwentem filologii angielskiej.


Ewa Maria Hordejuk i Krzysztof Boboli

Daniel Marciniak dołączył do działu kreacji Ogilvy & Mather. Wcześniej pracował w agencjach DDB & Tribal, VML Poland i Agencja 2012. Tworzył projekty m.in. dla Orange, imBanku, PZU, McDonald’s. Ma na swoim koncie nagrody KTR oraz Innovation Awards, jest absolwentem warszawskiej ASP.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas