Reklama2020-04-07
2

Krzysztof Gonciarz reklamuje Samsunga Galaxy S20

Na Instagramie ruszyła kampania reklamowa flagowych smartfonów firmy Samsung, Galaxy S20. W promocję zaangażowanych będzie kilkunastu influencerów na czele z Krzysztofem Gonciarzem.

W ramach kampanii Samsung razem z zaproszonymi influencerami pokaże, jak można zmienić spojrzenie i odkryć na nowo znane nam rzeczy czy sytuacje, które rejestrujemy wokół nas.

Każdemu z twórców marka rzuci wyzwanie i wyznaczy 12 nietypowych zadań, jak np. wykonanie portretu, który nie pokazuje twarzy czy zachodu słońca, na którym nie widać słońca.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Zmień spojrzenie z #GalaxyS20! Wiemy, jakie zdjęcia rządzą na Instagramie... ale postanowiliśmy pomyśleć o naszym profilu nieco inaczej 👀 Przygotowaliśmy zestaw 12 takich samych zadań fotograficznych dla znanych twórców - po to, by pokazać na jak wiele sposobów możemy postrzegać te same rzeczy czy sytuacje. Dlaczego zadania są nietypowe? Każde z nich opatrzone jest gwiazdką, która wymusza zmianę perspektywy. Jak się okazuje, portret* bez pokazywania twarzy modela, to wcale nie taki prosty temat 😉 Na pierwszy ogień nasz profil przejmie @kgonciarz, który musiał zmierzyć się z dodatkowym utrudnieniem - wszystkie materiały przygotował bez wychodzenia z domu 💪 Zachęcamy Was do tego samego, obserwujcie nas, inspirujcie się, podglądajcie najlepszych w akcji i bierzcie udział w dedykowanych wyzwaniach dla społeczności. Już wkrótce ogłosimy pierwsze! #ZostanWdomu #ZmienSpojrzenie

Post udostępniony przez Samsung Polska (@samsungpolska)

Kampania jest elementem działań komunikacyjnych promujących Galaxy S20, nową serię flagowych smartfonów firmy Samsung, które wyróżniają się m.in. profesjonalnym aparatem.

Aktywację przygotowała agencja VML. Zakup mediów koordynuje Starcom, a za działania PR odpowiada d*fusion communication.

Autor:jd

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas