Reklama2010-05-19
1

Krzysztof Hołowczyc w reklamie marki Atlantic

Pod hasłem „zaufanie, które zbudował czas” ruszyła kampania promocyjna zegarka Atlantic Seaport Chronograph Retrograde. Jej twarzą został Krzysztof Hołowczyc.

Ogólnopolska kampania promocyjna Atlantic Seaport Chronograph Retrograde jest skierowana do mężczyzn. Działania mają charakter wizerunkowy oraz prosprzedażowy  - są prowadzone w prasie (Playboy, Men’s Health, Logo, Rzeczpospolita, Newsweek oraz TopGear) oraz w internecie.

W ramach działań BTL w wybranych salonach z zegarkami marki Atlantic pojawią się plakaty oraz inne formy wielkoformatowej reklamy.

Kreacją kampanii i zakupem mediów zajęła się agencja MediaInn.

Za działania PR odpowiedzialna jest agencja Kuźnia PR.

Autor:pr

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas