Reklama2024-03-12
3

Hołowczyc i Małysz reklamują bezalkoholowe piwo Tyskie

fot.materiały prasowefot.materiały prasowe

Adam Małysz i Krzysztof Hołowczyc zostali ambasadorami kampanii pod hasłem „Kierowcy, jesteśmy na TY od Zera” – bezalkoholowego wariantu piwa Tyskie (Kompania Piwowarska).


 

11 marca marka Tyskie Kompanii Piwowarskiej rozpoczyna sezon 2024 silną kampanią bezalkoholowego wariantu. Akcja skierowana do kierowców ma przypominać o tym, że przed jazdą samochodem wolno pić tylko piwo bezalkoholowe.

Głównymi nośnikami kampanii są spoty reklamowe o tematyce motoryzacyjnej, które będą emitowane w telewizji i digitalu. Tyskie otwiera tym samym nowy rozdział w rozwoju platformy komunikacyjnej marki „Jesteśmy na TY”. 

Zobacz: Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński na castingu reklamują piwo Tyskie

Tyskie promuje wariant “zero”

– Do naszego świata zapraszamy wszystkich zmotoryzowanych: zawodowych i amatorów kierowców, motocyklistów, pasjonatów, konstruktorów, garażowych majsterkowiczów, gadżeciarzy, bo wszyscy kierowcy mogą być ze sobą na Ty – bez względu czym jeżdżą – mówi Łukasz Kling, brand manager Tyskie. Adam Małysz i Krzysztof Hołowczyc są mocną parą, która mogłaby reprezentować Polskę w międzynarodowych rajdach. Obaj startowali w Dakarze. Wybitni kierowcy, mimo różnych ścieżek kariery, spotykają się w świecie Tyskie Zero – dodaje.

Za koncepcje kampanii odpowiada agencja – Huta 19 im. Joachima Fersengelda i zespół marki  Tyskie. Spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Autorem zdjęć jest Zuza Krajewska. Za produkcję  odpowiada zespół MOON films, postprodukcję – Televisor, udźwiękowienie – Juice. 
Planowaniem mediów – agencja mediowa Zenith. Identyfikacja wizualna: agencja BNA.

Autor:jd

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas